Top latest Five ارز دیجیتال Urban news

Wiki Article

معامله‌گران با هدف دریافت وام در واحد پولی خارجی با نرخی متناسب‌تر از استقراض این مبلغ در بازار خارجی، سواپ را انجام می‌دهند. سواپ کردن ارز‌های خارجی اولین بار توسط بانک جهانی در سال ۱۹۸۱ میلادی برای تهیه مارک آلمان و فرانک سوئیس انجام شد.

با این ‌حال، با گسترش معاملات الکترونیک و بروکر‌های فارکس، فعالیت بازار نقدی افزایش پیدا کرده است و اغلب معامله‌گران فردی و سفته‌بازان این بازار را به بازار آتی ترجیح می‌دهند.

بازار فارکس یکی از بزرگ‌ترین امکان‌های سرمایه‌گذاری با پول استقراضی را برای افراد فراهم می‌کند. این پول استقراضی در واقع وام اعطا شده از سوی بروکر به سرمایه‌گذار است.

از آن‌جایی که نظارت مرکزی بر بازار فارکس وجود ندارد، نحوه دریافت کارمزد توسط بروکر‌ها متفاوت است. اغلب بروکر‌ها از دریافت اسپرد به کسب درآمد می‌پردازند و سایر آن‌ها ممکن است بسته به میزان ارز معامله‌شده درخواست کارمزد کنند.

بنابراین، ریسک بوجود آمده از طرف معامله به کوتاهی در عملکرد بروکر اشاره می‌کند.

فرادرس به صورت تفصیلی به آموزش‌ تحلیل تکنیکال پرداخته است. این آموزش ها توسط اساتید مجرب تدریس شده‌اند و بکارگیری آن‌ها می‌تواند برای تکنیکالیست‌های مبتدی و پیشرفته مناسب باشد. در ادامه، برخی از این عناوین را معرفی کرده‌ایم.

این یازده ملل را ایالات متحده آمریکا، کشور‌های با واحد پولی یورو (بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند و سوئد)، بریتانیا، کانادا، استرالیا و ژاپن تشکیل می‌دهند.

فارکس یکی فارکس از بازار‌ها با بالاترین نقدینگی به شمار می‌رود که ظهور ارز‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین ابعاد جدیدی به معاملات آن اضافه کرده است.

۱۰ پیپ در یک لات استاندارد برابر ۱۰۰ هزار واحد پولی است.

اسکالپر‌های فارکس ممکن است در طی روز معاملاتی از تعداد زیادی معامله خارج شوند یا ورود پیدا کنند و هر معامله را در ثانیه‌ها یا دقایقی خاتمه دهند.

در حساب معاملاتی مینی، تراکنش با لات‌های مینی امکان‌پذیر است. در اغلب بروکرها، مینی لات معادل ۱۰هزار دلار یا یک دهم حساب معاملاتی استاندارد است.

خرید و فروشی که بین معامله‌گران ارز‌های خارجی رخ می‌دهد، می‌تواند بسیار کلان و به ارزش صدها میلیون دلار باشد.

مجیدی راد — suggests: ۱۲ اردیبهشت، ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ سلام تشکر از آموزش فارکس بنده قصد ورود به فارکس داشتم که آموزنده بود

«نیما» مخفف «نظام یکپارچه معاملات ارزی» و در آپریل سال ۲۰۱۸ میلادی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است. به زبان ساده، نیما بازاری است که در آن صادر‌کنندگان ایرانی می‌توانند ارزهای خارجی خود را بفروشند و در مقابل ریال ایران را دریافت کنند.

Report this wiki page